Bilety

Skrócone zasady zakupu i rezerwacji biletów na wydarzenia realizowane przez Pałac Kultury Zagłębia

  1. Przed zakupem biletu prosimy o zapoznanie się z obowiązujacymi w PKZ regulaminami.
  2. Bilety na wydarzenia oraz seanse filmowe odbywające się w PKZ można zakupić gotówką w Kasie PKZ (godziny otwarcia) oraz przez sklep online za pomocą przycisku Kup bilet. Uwaga. Płatności w sklepie online obsługuje system płatności Przelewy24. W kasie PKZ nie ma możliwości płacenia kartami płatniczymi.
  3. Rezerwacje przyjmowane są telefonicznie przez Dział Organizacji Imprez i Widowni (w dni robocze godz. 8.30-15.30) pod numerami tel. +48 32 733 88 15; +48 32 733 88 03 oraz Kasę PKZ pod numerem tel. +48 32 733 88 01. Nie prowadzimy rezerwacji biletów online.
  4. Prosimy o przestrzeganie uzgodnionego podczas dokonywania rezerwacji telefonicznej terminu odbioru biletów. Po jego upływie zarezerwowane bilety przeznaczane są do ponownej sprzedaży (rezerwacja zostaje anulowana).
  5. Zamówienia grupowe przyjmuje Dział Organizacji Imprez i Widowni.
  6. Na wydarzenia organziowane przez PKZ honorujemy ulgi zgodnie z Wykazem ulg (ulgi nie obowiązują na wydarzenia organizowane przez firmy zewnętrzne).

 

Zakup biletów online w 3 krokach

Krok 1 – wybór miejsc na widowni

Przy każdym wydarzeniu lub seansie na które można zakupić bilet w systemie online umieszczony jest przycisk Kup bilet. Po kliknięciu na link zostaną Państwo przeniesieni do naszego sklepu online. Pojawi się plan widowni lub lista wydarzeń. Po wybraniu miejsc na widowni należy wypełnić formularz - bardzo ważne jest aby poprawnie wpisać adres e-mail.

Krok 2 - płatność

Po wypełnieniu formularza zamówienia zostaną Państwo przekierowani bezpośrednio do systemu płatności Przelewy24. Aby dokończyć prawidłowo zamówienie należy w ciągu 20 minut wykonać operację płatności przez system płatności Przelewy24.  System płatności doliczy prowizję w wysokości 1,9% ceny biletu za obsługę transakcji online. W innym przypadku wybrane wcześniej bilety wrócą do puli sprzedaży.

Uwaga! Nie należy dokonywać płatności przez zwykły przelew bankowy, gdyż transakcja nie będzie przeprowadzona prawidłowo.

Jeżeli nie chcą Państwo ponosić kosztów transkacji online zapraszamy do kasy biletowej w Pałacu Kultury Zagłębia.

Krok 3 – odbiór i wydruk biletów

Po zaakceptowaniu  transakcji otrzymają Państwo dwie wiadomości. Pierwszą z potwierdzeniem zamówienia oraz drugą z drukami biletów. Bilety należy wydrukować (druk czarnobiały lub kolorowy), gdyż nie akceptujemy biletów na smartfonach. Ponad to biletów nie wolno udostępniać ani przetwarzać. Każdy z biletów posiada swój indywidulany kod uprawniający do jednokrotnego wejścia na wydarzenie i jest sprawdzany przy wejściu na salę. Prosimy także o zabieranie ze sobą dokumentu tożsamości w celu możliwości dokonania ewentualnej dodatkowej weryfikacji zakupionych biletów.

 

Co w przypadku gdy nie otrzymają Państwo biletów?

Rozwiązanie 1

Prosimy o sprawdzenie skrzynki e-mailowej ze spamem. Jeżeli nasza wiadomość trafił do folderu spam, prosimy o zaznaczenia naszego adresu e-mail jako zaufanego nadawcy w celu uniknięcia takiej samej sytuacji w przyszłości.

Rozwiązanie 2

Prosimy o sprawdzenie na Państwa rachunku bankowym, czy przelew został wykonany prawidłowo.

Rozwiązanie 3

Prosimy sprawdzić czy nie otrzymali Państwo wiadomości o błędnie wykonanej transakcji – jeżeli tak, to prosimy postępować zgodnie z instrukcją zawartą w e-mailu.

Rozwiązanie 4

Jeżeli dokonali Państwo zapłaty za bilety, a transakcja nie została powiązana z zamówieniem (np. zbyt długi czas realizacji płatności), otrzymają Państwo wiadomość z unikalnym hasłem oraz numerem zamówienia z systemu płatności Przelewy24.

W takie sytuacji należy ponownie wejść na wybraną imprezę i postępować dokładnie tak samo jak przy pierwszym zakupie. Z tą różnicą, że przy dokonywaniu płatności w systemie Przelewy24, należy wybrać opcję przedpłata, a następnie wprowadzić otrzymane hasło i numer zamówienia.

Uwaga! W takim przypadku pieniądze nie zostaną od Państwa pobrane po raz drugi. Jeżeli jednak nie dokonają Państwo żadnej operacji, pieniądze zostaną Państwu zwrócone w ciągu 30 dni. Jeśli chcieli by Państwo zrezygnować z transakcji i otrzymać zwrot pieniędzy wcześniej, należy skontaktować się z działem obsługi systemu Przelewy24, tel. +48 61 642 93 44.

Rozwiązanie 5

Jeżeli w dalszym ciągu nie mają Państwo biletów prosimy o kontakt mailowy rezerwacja@palac.art.pl lub telefoniczny +48 32 733 88 15; +48 32 733 88 03 – Dział Organizacji Imprez i Widowni PKZ

 

Zwroty biletów

Zwroty zakupionych biletów odbywaja się zgodnie z obowiazującymi w Pałacu Kultury Zagłebia regulaminami.

Tagi:  bilety